Gomorron!

Jappjapp, idag skiner solen..igen :) Och återigen sitter jag här fast jag borde göra nåt annat, menmen, life is life.
Har vatt ute o gått i en halvtimme, så nu ska jag bara duscha, fixxa o dona lite sen bär det av till emma.. som skulle sätta i sitt och sofies löshår idag. Får hoppas att det blir bra på de bägge ;)

senare idag skulle mor min o jag på nån make-up kursh, för nåt sminkmärkesom ja inte kmr ihåg namnet på. Men de blir säkert bra ...

Denna vecka (som kmr), lär bli en ångestfylld o stressig vecka, skulle jag tro. Me so-prov, svenska-prov och inlämning av sagan som lärarna envistats med att vi ska skriva... osvosvosv... herremingud. Sista chansen är det oxå, att ta tag i betygen, aså. Men jag ska leva i nuet, och i nuet är jag jävligt sent ute om jag ska va hos emma kl 11, så nu måste jag verkligen slita mej härifrån haha ;) 

Hej så länge!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0