Alla sagor har ett slut

Jag hatar slut. Alla kategorier. Filmslut, avsked, bokslut osv. Igår kändes det på något sätt som ännu ett slut.
och iförgår oxå. Igår var vi enbart 4 st i detta omtalade gäng. Ett slut på våran tid tsm, som the gang. Det blir liksom inte fulltaligt...igen.

Maja har åkt, Malin har åkt, och om lite drygt en vecka är det Milicas tur. Tyvärr inte på semester :,( 

Igår var vi i allafall ute i Stångehamn, med ett par härliga personer haha ;) Lyckat, tyckte jag nog allt. Var dock tvungen att dra rätt tidigt, pga  frisörbesök (om 1h) haha, är ju i tid som vanligt. Tidsoptimist aså....lär ju komma försent av en eller annan anledning ändå...

Va på stan med mor min igår, det är ju hon som har pengarna så...
Hittade äntligen avslutning och konfirmationskläder, och lite annat med såklart. Så nu kan jag andas ut...

Lördag idag då, typ 3 st inne på msn. Solen skiner, o antar att jag borde börja fixa o dona lite snart...
Efter frisören, blir det stan med milica, sofie o emelie. Brabra:) Förhoppnigsvis... Hoppas på att maja hör av sej snart oxå, hon är en rätt bra människa hon med faktiskt. Och hoppas att alla utomlands, har det så bra som dom kan :)


Ska nog duscha nu tror jag...för att iallafall ha en chans att komma iväg hemifrån i tid.
Puss!

Ha en bra lördag , för de ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0