Your love is a lie

Hejhej igen!

Så jävla underbart med sol, från  morgon till kväll. Hade tänkt ägna mej åt att fatta vad en ekvation är, menmen. Pallade helt enkelt inte,
Dagen tillbringades ist med emelie, sofie + några andra stolpskott, på gunnarsö. Har dock inte fått någon bränna, men har bara mej själv att skylla för det ;) bra dag iallafall, o vad som än händer ..vet jag att de finns folk som kommer bry sej. Det kände jag idag, och det är jag så himla tacksam för. För det är just nu de behövs!!

Och det är förmodligen nu vi behöver varandra som mest, vi som kommer vara kvar här i Sverige. Därför är det sån jävla tur, att jag har dom människorna runt omkring mej, som jag har nu!

Nu ska jag duscha, sen förhoppnigsvis reda ut ett och annat., imon blir det att springa med hurtbullen olsson och sedan utedag med skolan....;)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0