Wonderful weekend with gaypeople

Sitter återigen i ett tysttysttyst och stilla vällehorva. Har precis kommit hem från Kortugal, där jag bott över helgen i en mktfin liten stuga nära havet och med utedass och andra bondlustigheter ;)  
Det har varit skitbra..., och kul hela tiden :) Det är märkligt, med vissa personer bara stämmer de liksom...
Vi har ätit, ätit o ätit. Badat kollat film och jaa? en hel del annat trams iallafall. Tror det uppskattade av fler än mej, eller det är ju vad jag hoppas.
Solen har skinit på oss alldeles för lite, men det hindrade ju inte oss från att bada. Dock kl 03.00 mitt ute i ingenstans, men ändå. Bad som bad.

Skrämde sedan upp oss med en film, som ingen egentligen hade nerver nog att se på... Så de blev ju som det blev.
Och så har varit väldigt frächa...hela tiden. Osminkad, otvättad oFRÄSCH helt enkelt. Men som tur var var det ju ändå inga mer än oss där ute bland träden. Jag har kommit på en sak; Jag trivs på landet. Trodde aldrig att jag skulle säga de. men man kan ju ändra sej...Det är så tyst och stilla,man känner att man hinner och stressar typ av . Tiden står stilla på nåt lustigt vänster och ibland och just nu behövde jag de tror jag.

Fast nu är jag trött och äcklig, så ska försöka duscha och sen kanskekanskekanske sova. Kl halv åtta, ja minsann....skogen tar på krafterna. Blir en övernattnig till med majagay och det har jag ju inget emot haha :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0