Västkusten?

 

2008-05-30 | Av: Felicia Stålkrantz Baurèn

ASTRO JUNI:

Början av juni blir bedrägligt lugn. Du vaggas in i tron att du äntligen har tagit kontrollen över ditt privatliv. Tyvärr är det här lugnet före stormen. Ödet har en utmaning för dig så det är lika bra att du förbereder dig mentalt.

Du och din partner har svårt att prata med varandra och ni sopar gärna problemen under mattan. Om ni vågar diskutera era känslor kommer ni att stärka förhållandet. Som tur är ställer dina goda vänner som vanligt upp för dig till 100 procent.
Assåå, fyyyy. Det stämmer ju :/ va hemskt. ....hahah, fast ändå...rätt kul ju ! att nån tokig, stjärnälskande liten farbror nånstans har suttit o sammanfattat vad som kommer hända just de tjejerna som är födda mellan de och de datumet. :)
Ska ldrig, någonsin mer underskatta astrologi o sån skit. Menmen; snackade med Sofie på msn nyss, vi har ju en tanke på att vi vill till västkusten över midsommar. Får dock se vad mina båda störnigsobjekt (även kallat föräldrar) här hemma tycker om de....hoppas på de bästa ofc! :) Vill även till Öland, på sensommaren nån gång. Med sconset, denna gång.  Och så kroatien i mitten av sommaren , i en hel månad. tjoohooo :) brunbrunbrun, eller de e ju vad jag vill....
Innan mina äventyr har jag en lista på saker jag behöver, här kommer den :
1. Mobil- min är från 05 tror jag. Och suger därfööör....( kravet är att den ska vara snygg, o ha myckee minne)
2. MP3- min är gravt vattenskadad o om den mot förmodan skulle funka, är den helt äcklig o ful ändå. GE MEJ NYY!!
3. Skor- Färgglada, mönstrade, enfärgade, klackar, ballerina spelar ingen roll....behöevr nya skor inför sommar 08
4. Snygga sommarkläder- känns som att jag skulle behöva lite nytt, mönstrat och färgglatt...*
5. Väska- en stor o snygg sak, inte allt för dyr hlr

ge mej detta , och jag kommer på lite nya saker jag vill ha !

ska duscha, sen kolla moviiiieee :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0