vrååååååååål

-ROSENBERG FÖRHELVETE !
- VAD GÖR DEN DÄR SOPAN PÅ PLANEN ? UT MED HAN LAGERBÄCK!!
- SÅ JÄVLAAAA SÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST!

jaa, dessa repliker är vanligt förekommande när far min ser på fotbollsmatch. :) Temperament ? njaa, lite kanske.
Kul är det att lyssna på iallafall. jag kan inte mycket om fotboll och tycker inte det är kul att kolla på, men att folk orkar vara engagerade är ju alltid kul liksom:)

Har trots mitt beslut o löfte om att minska på datortiden under sommaren, suttit parkerad här framför mesta delen av dagen. :( intebraalls. Va dock ute o gick en stund i eftermiddags iallafall, me mina små hulliganer till kompisar då hah :) Första dagen på sommarlovet vadeja :P

Ska iväg nu , puss på er !

och du är bara patetisk och inget annat. jag haaataaar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0