trååååk :/

"Loving you, isen't really something I should do. Shoulen't want to spend my time with you. I should try to be strong, becouse baby you'r the right kind of wrong. Bra låt :) passar att lyssna på när man ligger hemma med polenallergi, eller "kli i ögonen" som pappa säger... ;)   kan ju inte va ute pga  att det gör skitont i hals, gomm och ögon då...:/ usch

Stämningen i skolan idag var minst sagt deprimerande; alla va ganska tysta, lessna osv. Jag själv inräknad.. ;'( Det är så mycket som händer just nu, som bara knäcker en typ. Massa med "nivetvem" o milica såklart, min allergi håller på att död mej o så allt annat man ska fixa och förväntas klara av... :/ ska bli så skönt med sommarlov...

idag tänker jag bara ligga nergrävd i min säng o äta godis, kanske att majasconset vill hålla mej sällskap? :O gå på stan vet jag nämligen inte om jag kan..då mina ögon lär svullna upp..

och så vill jag ta tag i min blogg, geden ett ansiktslyft o börja lägga upp bilderom jag lyckas fixa med min kamera nån gång dvs, får väll se huregår.

ska sova nu, kanske. Trevlig måndag på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0