Take A Bow

Godmorgon:) vaknade för någon timme sen faktiskt...och känner mej rätt vaken o pigg ändå...
Imorgon åker vi, jajemensan..brabra:) längtar til solen o värmen nu. Eftersom man inte är särskilt bortskämd med det här.

Därför måste jag egentligen packa nu, jag har inte ens börjat med det och tycker inte direkt om att resa lätt. + att jag måste städa mitt rum, fixa nya mediciner, tanka mobilen, växla pengar, säga hejdå till alla  osv.

Men jag tar en sak i taget och stressar inte upp mej i onödan, nädåå...
Sista inlägget på en månad kanske ? Ska inte ta med mej datorn, och vet inte om jag kommer åt nån där nere heller...

Aja, nu ska jag väll inte sitta här o slösa tid mer. Det räcker nog med den tiden jag kommer slösa ikväll, pga alla kassa bortförklaringar jag kmr få höra...suck.

Don't tell me you're sorry,
Cause you're not,
And baby when I know,
You're only sorry you got caught

But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.

Grab your clothes and get gone.
You better hurry up,
Before the sprinklers come on.
Talkin 'bout,
'Girl I love you, you're the one.'
This just looks like a rerun.
Please.
What else is on?

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du ?

2008-06-26 @ 15:00:26
Postat av: Sofia

Kroatien :)

2008-07-25 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0