SteeekarN spekulerar

Kom hem från gunnarsö för ett tag sen, där jag varit sen kl 2. Innan va Sofie o jag o solade (solarium dock). Jag veeet  att det är lite onödigt, pga värmen och solen utomhus..men vadgör man inte liksom ? ska ju ändå stå i kyrkan imon. i vit kopa och agera matros...tjohhooo :P ser fram emot de. verkligen. Men slitet har lönat sej, har faktiskt fått färg och är därför myyyckket stolt öve rmej själv. JAJeMEEN ;)

Igårkväll va vi ute o gick, lääänge. Satt på långa soffan osv. Härligt! Och sen satte vi oss på några lampor i en rondell, det var gutt om rumpan de må jag säga... Snart ska jag ut o äta med samma personer(greken, serben, finnen och emelie), man måste ju ta vara på tiden. NU är det två dagar kvar, och det känns helt jävla ofattbart. Men de lär ju sjunka in, tids nog..

O nu så, måste nog hoppa in i duschen. Känner mej ju alldeles för fräsch, äckel i håret, äckeltröja, osminkad ....you name it. Ska ta tag i att nu! Ha en trevlig kväll, o njut av varje ögonblick :) de ska jag försöka med iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0