sol, sol och ännu mera sol

Igår (lördag) när alla normala personer (inte mej själv inräknad) låg ute i solen, o bättrade på svennebrännan var jag själv instäöngd i en fullsatt kyrka, pga...konfirmation. Allt gick faktiskt bra, förutom att min klönning och bh åkte ner under kopan. Så jag kände mej lite smått obekväm..:) men det är sånt man får räkna med. Justdeja, sen glömde ja min nya MaryKay-foundation i kyrkan...illaillailla. Men jag SKA hitta den, sådetså. det har jag gett mej faan på nu.

Fick lite fina things igår me, men mest pengar typ. O släkten var här o firade mej, o jag höll tal o sa: "Skål för mej, för att jag genomlidit den här tiden" . Men ska sanningen fram, hade jag nog gjort om de. Faktiskt. Jag kommer sakna de..hahaha :) trodde aldrig jag skulle säga de , när jag släpade mej upp kl 8 för att gå i Olaus fotspår....t.e.x

O idag, började de väll inte på bästa sätt ;S men de blev tack o lov bättre sen, ju längre de gick. Va med Scones (som dem säger ) i Ernemar. Vi blev anfallna av fiskmåsar, sen av svanar. Sen åt vi massa, o solade till typ 2. Alltid lika kul med denna tvåtjönade varelse hehe ;) Aja, sen somnade jag på altanen, satte mej framför datorn o nu ska jag käka. Pappsen har grillat lax :)

Ha en skön kväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0