Skogsmulle på rymmen

Sitter här ute i Vällehorva och väntar på att vi ska sticka ut i skogen(ännu längre in än vad vi redan är). Till ett ställe som heter Cortugal (stavning?). Där ska min helg spenderas...haha :) Räknar med grillning, bad och en massa annat skogsmulledravel tsm med nåra töser som  förmodligen levt mycket mera vildmarksliv än jag. (det är inte så svårt att överträffa mej men ändå...)
Solen skiner till och från och när den slutar lysa...jadå blir det spöregn för hela slanten ;s

Allt är så tyst och lugnt här ute... det ända som hörs är ett surrande ljud från datan och någon som går omkring och pratar med sej själv...Jag gissar på att det är majabögen som är den skyldiga.. Hennes mamma ligger nämligen och läser och hennes syster försvann för några ögonblick sen. 

Men nu så, är det nog dags att börja packa allt jag behöver ha med mej,kan ju ta ett tag med tanke på att jag inte tycker om att resa lätt.

Så om jag inte bloggar på ett tag, jadåå befinner jag mej fortfarande ute i igenting. Och om jag aldrig bloggar mer, då förstår ni att jag aldrig kom därifrån... ;)

To be continued...Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0