Noll koll och solsken

Idag chillade vi sönder , helt o hållet ägnade vi dagen åt att inte göra någontiiiiing alls ;) Asgött.  Solen stekte, kom typ 20 min försent till sista lektion o skyllde de på att : jag inte kände för det, helt enkelt. Inga lögner, sanningen. Så var det! Vi satt ute på skolgården, ingen visste någonting om lektioner och tider. Noll koll. Men vi var lyckliga iallafall. På lektionerna terrade jag Henke, och när han inte pallade meer, ja dåå.....städade jag Milicas skåp, och råkade slänga hennes betyg i papperskorgen( NEEEJ,  det var inte meningen,) men hon hade 7 JÄVLA MVG......den ungen aså

O kom precis hem från gunnarsö, där jag stekt sen kl fyra, men ändå inte fått någon färg alls. Blir solariet imon, så e de me den saken :) Leeeediiiiiga imon, tralalalala fan va skönt. Är så himla le på skolan, så jag skulle kunna spy. Men om en vecka, (imon) är 8:an över, ännu mer trallalalalallala :) och sommarloooooov, tjohej :) drar till croatia om tre veckor, och innan dess är det tänkt att midsommar ska tillbringas i Älskade Göteborg, med SOFIE OLSSON ( .p..mannen)  
Ska även försöka hinna med Öland, denna sommar med. Med majaböööögen förhoppnigsvis ;) blir nog en jäkligt bra sommar, det känns ju i luften ... ;)  Nu är det dags för mej att duscha, och fixxa litegranna. Imon blir det käka med tjejerna, och kanskekanskekanske lite kvalitetstid med milica :p

- När de blir varma sommardar, kom ihåg mej då

Ha de! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0