När du slutat hoppas

Japp, sämst uppdatering då :/ men har liksom nte hunnit blogga och sovit bort mycket av min lediga tid...tyvärr...
Men nu så, första inlägget på nästan en vecka. Och sådär jättemycke har väll nte hänt i mitt lilla liv. Midsomamr idag, firas med majabögen på bästa sätt puss på henne o alla andra deltagare! Och hela helgen kommer förövrigt bli bäst!! :)

Så trött att jag snart spyr på Oskarshamn, och då är det ju en jäkla tur att jag drar om lite mindre än en vecka till soligaste kroatien...tjoooohooo xD hej till solen och därmed till bärnnan oxå förhoppningsvis! Haha

Och du har ju inte precis gjort det lätt för mej, jag trodde du va svinigast och att jag kunde bevisa de. Men sån tur kunde jga ju inte ha. Elr tur o tur...men aa..
Vetefan hur jag ska göra nu men den som lever (läser) får se.. Tror ingen människa någonsin har gjort mej så osäker på mej själv någonsin. Och det är ju knappast positivt. Men det va ändå bra att du gjorde som du gjorde. Över all förväntan, du har överträffat dej själv. Denna gång med. Tänk att du alltid lyckaas så med det du gör...

Glad midsommar och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0