Jag tycker jag är glad

Onsdag idag, vilket innebär konfirmation (för sista gången!) . Alltid är det på samma sätt, Anton(PIIIIIIIP), Dennis och Simon härjar sönder allt o alla. Idag slogs de till o med lite, för omväxlings skull.... (där hjärnan tar slut tar nävarna vid)
Har alltidalltidalltid huvudvärk efter onsdagskonfirmationerna, pga dessa tre hulliganer. skönt att man slipper de, efter lördag dåjaa... fast ändå lite sorgligt :/ har hållt på med skiten i ett år nu, kommer nog allt sakna de liiiite. :(

Annars så, sol och värme idag igen...slutade skolan kl 13, efter att vi bowlat 1h :) nästan som sommarlov nu. Känns onödigt att ens gå upp på mornarna. Sista provet idag me, i matte..uscha. Det gick käpprakt åt helvete. Fattade ingentingen,   och gjorde bara en enda  av mvg-uppgifterna, ILLA aså. och hejdå uffe, tack för denhär tiden. (lär ju få byta ner en grupp eller två) Innan konfan vart det stan, först med emma o sen med sofie :) vi konstaterade att det tog ca en halvtimme att göra stan här i o-hamn. dvs. gå in och ut + kolla noggrant i de allra flesta affärer..storstan nivet.

Imon SKAAA jag pressa satan, och invänta min bruna färg....på gunnarsö då förstås. Får jag ingen sol imon, blir det cancersängen för min del, men skulle helst slippa de...

1 vecka kvar i skolan nu, inga prov inga läxor osv. Så jag tycker jag är glad, visst, saker hade kunnat vara bättre. Milica hade mer än gärna  fått bo kvar här i Svedala, och ett visst stolpskott hade kunnat få fatta mer...men jag ska inte haka upp mej mer nu. Får liksom bara acceptera det, för det man inte kan påverka, är det bara onödigt att lägga energi på..

Så nu ska jag lägga min energi på tv:n eller telefonen...mer är så orkar jag inte idag. Puss! :)

Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när Du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0