I väntan på sommarlov

Jaa, så va sista dagen i 8:an avklarad :) Den va inte särskilt jobbig alls, faktiskt. Mest tampongstafetter (dock inte för oss, våran klass suger) och fotbollstittande osv.. Låg mest i gräset och sov. Att sova är numera min nya hobby, och det är därför min uppdatering är så otrrooooligt skitsämst :/  Men alla mediciner gör mej typ lustig och jag orkar ännu mindre saker. . Imon är det iallafall skolavslutning, och det är man ju tacksam för asså. Men vafan ska det börja regna om nu för? När det inte gjort det tidigare, så onödigt...
Ska just pga skitvädret sola med sofie ikväll, och får väll bara hoppas på att jag inte kmr se ut som en rödbeta elr dyl imon ;) skulle ju annars vara typiskt mej. Fredagen den 13 imon me, suck. Varför är allt så dåligt just nu ? Saker händer, efetr varandra. Vissa oplanerade o plötsliga, och så en del saker man vatt förberedd på länge. Men det spelar ingen roll egnetligen, för träffar det så träffar det. Och då gör det ont.  Ska hålla tummarna för att kvällen imon blir lyckad, det ser ju inte ut att bli bäst precis..
Dagen annars då , klasskamp fram till två? O sen stan med sofie o malin. Köpte två fina blommbuketter till Tordh (?) och Maria, dem va väldigt "feminina" som Sofie uttryckte sej. Haha, + att vi köpte två små mycketfina kort oxå.
Annars så, är det väll bara att räkna ner nu.... ett dygn kvar typ. Sen sommarlov! :)

O jag vet att jag skulle spara mycket kraft på att lägga allt bakom mej. Men  det är som att jag inte kan sluta hoppas. På oss... Vet inte vad jag vill, och du gör mej bara mer och mer osäker. Egentligen skulle jag vilja be dej dra åt helvete, men jaa... det är önsketänkande tyvärr. Ibland gör hjärtat sånt, förnuftet aldrig kan förklara...

Ska kolla tv, sen sola.
See you ! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

det var faktiskt jag som sa att dom va "feminina" ;O

2008-06-14 @ 19:04:37
Postat av: Sofia

Haha, näe malin. Det va Sofie, hon ba den här: aa, dem e ju lite feminina men det passar ju tordh för han e ju lite feminin han me. Sådetså!

2008-06-19 @ 21:19:09
URL: http://ssofiakodelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0