A heartbreak situation

Fyfaaeen, vilken hemsk dag det var igår. En sån dag man bara vill glömma, o helst aldrig någonsin vakna upp till. Det är ju tur  att man inte vet innan vilka dagar som kommer bli hemska...

Det började med att jag gick hem från skolan, pga pollenallergi. Det kliade o massa, så jag ringde mamma o hon ringde sjukvårdsupplysningen...o plötsligt ska man upp till akuten. PÅväg till akuten riger de o säger att det kanske är bäst att jag tar en ambulans upp till västervik. men jag måste först in till akuten i oskarshamn, för jag fick inte åka utan mediciner i kroppen. Väl framme i västervik, är det inga mediciner som hjälper som de stoppar i mej. Läkarna vet då inte vad de ska göra, o vill hålla kvar mej över natten, Men det vägrade jag bestämt. Ist fick vi va kvar på akuten i typ ytterligare 3 h av en massa anledninger. Då är de bara en stark medicin som hjälpt,o den blir man helt  konstig av typ :/ typiskt min kropp aså..

Väl hemma, gör jag de jag skjutit fram hela helgen... (jag tror nivet vad jag pratar om). Det var inte heller så jävla roligt, trodde jag skulle bryta ihop totalt. Men det har jag inte gjort än... fast det ända jag vill göra  är att sova. För då kan man inte tänka tbx, o man kan inte tänka alls faktiskt. Det komplierade i hela den här jävla skiten, är att jag vill men ändå inte.

Idag ska jag va hemma o vila, kolla film, äta youname it ;) jag är ju faktiskt sjuk.


Know all about, bout your reputation
And now it's bound to be a heartbreak situation
But I can't help it if I'm helpless
Everytime that I'm where you are.
You walk in and my strength walks out the door
Say my name and I can't fight it any more
Oh I know, I should go
But I need your touch just too damn much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0