Don't dream It's over

Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller
och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte
och det finns inga kläder som tål det dåliga väder du och jag haft så länge nu
och det känns som om jag har ett litet privat djävla moln över mig som följer mig
vart jag än går.
Och jag älskar dig men fan vad vi håller på
Och är det nu vi ska bryta upp, gå skilda vägar och sånt?
Jag vill inte, vill inte! För jag kommer sakna dig så

Sooool och vackert väder<3 ! :) det mååste  ju bara göra alla männsikor lyckliga. När man kollar på himlen, o molnen är långt borta, och när man kan gå omkring och ler i största allmänhet, fastän allt egentligen är skit.

Lite dåligt samvete för att jag inte stekte på gunnarsö idag, men får väll sola imon eller nåt. Va med agnes idag iaf, körde på sofiestylen, köpte stooor glass. Sen satt vi på långa soffan (som numera är kort!!:O) och var väldigt coola.
efter vår promenad, men ännu en glass, (fet?) cyklade jag hem för att vi har äckeljävlamatteprov imon. Och jag måste plugga...egentligen skulle jag behöva plugga 24/7 i 8 veckors tid, för att fixa provet imon.Men kände att det räckte nu, det som inte sitter nu lix...

SAS-konsert idag med, sjukt bra ! Bra låtar, stämning o allt. Slutade dessutom efteråt :) så kort dag idag, typ 3 lektioner. Brabra, chillar på så gott jag kan.


Mindre än en vecka kvar med milica nu, :'( finns väll inte så mycket mer att säga än att det suuuger som faan. och gud, vad jag kommer sakna dej unge!

va väll bara de,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0