Olivolja och saltvattenspray

Mesta delen av dagen har tillbringats på altanen, stekandes i den svenska sommarsolen. Iförd bikini och med olivolja på i princip hela kroppen. Som grädde på moset hade jag även sprutat i saltvattenspray i håret...syftet med detta kladd va att jag ville bevara känslan jag haft största tiden av denna sommar. Med kladd på kroppen o äckligt saltvatten i håret.
Hoppas på att kunna bli lite brunare än vad jag är. Pinsamt annars :/ 4  veckor i kroatien, men det ända de gav va vattenblåsor o en bränna som ser ut som B.U.S ...uschnäjj ingen nyans man frivillgt skulle dra på sej liksom. 

Förutom mitt intensiva o desperata pressande har jag även hunnit med en promenix med lillblake(aka malin) och grillning på altanen. Det gillas. Verkligen. 
Hoppas detta väder får stanna, helt underbart. Klockan är närmare halv tio o de e forfarande ljummet ute. Men snart kommer väll myggen, så då lär jag ju få flytta in anyway...

Och så har jag även hunnit uppdatera mej lite om vad jag missat o vad som hänt under tiden jag vatt borta, vilket tog ett tag. Varför är jag inte förvånad ? ;O

Menmen, tänkte iaf försöka lägga upp bilder snart. Min kamera har ju blivit snäll mot mej, o funkar numera normalt. Synd då att min batteriladdare smälte första veckan :/ tur kan man ju inte ha.

Nu ska jag äta cocosglass, sen får vi se vad jag orkar ta mej för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0