Sköna, varma lata sommardar

Två helt underbara dagar efter varandra. 27 o 28 :) Helt otroligt vad fel jag hade om mej själv; jag TRIIVS på landet. Tro't eller ej. Dessa dagar har innehållit allt vad jag vill att en hel sommar ska innehålla. Många dopp, i majas fina innsjö. Små träningsryck med kanoten, sköna ljumma sommarkvällar med mycket trevlig sällskap och såklart: MAT! grillat, glass, pajer osv. Utöver det har vi hunnit med film, promenader på landsbyggden (barfota i gruset) och en hel del läsning.
 (<-----VÅGA VARA LYCKLIG)
Nu äntligen känns det som att jag kommit igång med att vara ledig. Jag vet,  lite sen känsla med tanke på att det bara är tre veckor kvar av friheten nu men ändå. Bättre sent än aldrig, finns det visst nåt som heter :)
Igår hann jag med en sväng på stan innan det va dags att bege sej till landet, fyndade lite smått o gott. Och idag vaknade vi framåt 11 o tog ett morgondopp. Då passade vi även på att ta simmborgarmärket haha x) 200m skulle man simma, o sen fick (man köpa) ett litet märke. Gulligt tycker jag allt. Efter det va det rätt segt, vi chillade loss elr "försökte ha ett liv" som hondendära skulle ha kallat det ;)Vilket vi inte lyckades med, men vi hade sjukt trevligt ändå! Som alltid.

Och dom här dagarna blev nog lite roligar pga av att Majas syster emma o hennes kille va där. Inget särskilt me det egnt...men om man uttrycker det såhär: En som ser ut som Jesus som går runt o säger ; "Kocken e död, och: "det vill vi inte ha" fast med holländsk dialekt. Dessutom tog han simmborgarmärket iklädd gula kalsonger med kaktusar på och agerade mänskilg dammsugare vid varje måltid. Med andra ord; en riktigt skön kille.

Efter mina tre dar på vift, ska jag hålla mej hemma lite. Dock inte tråka...Imon ska jag va med Ariana o evnt Filippa ? Får  se vad vi tar oss för :)

Nu ska jag försöka hitta Anders aka Jesus älsklingslåt; "speedbomb" på nätet nånstans. Får väll se hur de går.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0