Tisdag eftermiddag- STOPPA DJURFÖRSÖKEN!

Sitter nere i biblioteket, vi har svenska och jag ska försöka få ihop en någorlunda genomtänkt och bra debattartikel angående djurförsöken...något som inte riktigt går enligt kursplanen. Inte enligt någon plan alls faktiskt. Jag har förlänge sedan tappat greppet om va de e jag egentligen skriver om. Och det känns lite som dubbelmoral att sitta och skriva förbannat om hur värdelöst de e med djurtestat smink, när jag vet med mej att hela badrumsskåpet (med vissa undantag) innehåller just de.Kollade på klockan nyss, hoppsan, nu råkade jag betona klockan lite för mycket här. ursäkta mej, men jag tycker faktiskt om min klocka väldigt mycket...Aja, iallafall insåg jag att det är endast en timme kvar av dagen nu. En timme med luciaövning dessutom. Och som grädde på moset gick inte grammatikprovet i svenska käpprätt åt helvete heller.

Hörs senare,
kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0