Hey you go, way to fast Don't slow down you gonna crash

Mina kära,
här har ni mej.
Framför datan, en stentråkig tisdagskväll. Igen igen igen. Usch vad jag sluddrar, som min pappa brukar säga; jag är djup som en vattenpöl. Så ni ska slippa mitt patetiska poesisnack. ..helt enkelt. Hade annars kunnat mala på i timmar om hur snabbt allt gått. Men icke då.
Bra tisdag förövrigt, skola. dö nåra gånger om på syslöjden? tur att mina små lyckopiller va där, och kunde underhålla mej. Typ proffsKasper "asåå igårkväll ringde ju då Djurgården och fråga varför inte jag ville spela där" och Cassanova- Henke "GUUUD va alla tjejer frågar mej de idag" (va han gillade för smak på festisen)
Sen Agnes, mycket länge sen. Enda rörelsen vi fick va när vi va o köpte naturgodistyp...det är ju jul WTF. Och vi va definitivt värda de. Nu sitter jag parkerad framför datan, och måste medge att jag njuter av att bara kunna chilla gärnet utan minsta tanke på att man BORDE göra nåt SKITARBETE eller plugga till nåt äckligt prov. Gårdagen ihop med mitt söta scones. Tror inte jag säger mer än såhär; tondöv, asgarv. PUSS

Ska leta efter skridskor nu, malin och jag ska ju ut på isen imon. Och skaffa howwckeyröwwar typ.
Kärlek till min tv,


Kommentarer
Postat av: Malin

hahah henke är för cool han ;)



imon ere du och jag på isen hockeyröven!! peppa!

2008-12-16 @ 22:22:28
Postat av: sofie

jag spyr på höckeyrööver. stora & äckliga. mums på hästis <3

2008-12-16 @ 22:29:26
URL: http://ssofieolsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

va är hästis för nåt ?

haha, henke är en trevlig pojk han!



HAHA, isen here we come

2008-12-17 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0