Söndag eftermiddag- Jag går inte isär, när jag går med dej


Håkan gör mej ännu en gång sällskap när jag sitter här och försöker (gör mitt yttersta) för att klara av löslogg, matte och debattartikel. Det går ju lite sådär måste jag medge, men det är ju trots allt tanken som räknas. Inte sant?
Helgen blev att spendera helt och hållet med mitt kära Scons,
och även fler sköna personer än hon, körde på jultemat och julkväll. Pepparkakor är gott, ja. Vi ska snart fira vår ettårsdag för er som ville veta,
ni får gärna köpa presenter och uppvakta oss för att vi stått ut med varandra så länge...
 

Ska vara viktig nånstans nu
känna empati i nåt hörn av mitt hus.

Kärlek,



Kommentarer
Postat av: sofie

jasså? vad hände med oliver?

så nu är det

sofia kodelja (v) håkan runnsjö:o

2008-12-07 @ 15:05:22
URL: http://gissadumskalle.blogg.se/
Postat av: Homegeten

Oliver brukar inte hålla mej sällskap när jag pluggar, annat än när han visslar jyskmelodin i örat på mej när jag pluggar matte (A)



det har alltid varit vi, ever and ever.

2008-12-07 @ 17:47:56
Postat av: Din bättre hälft!

hejhej, jo men jag heter **** o du och jag är perfekta, helt enkelt bäst i världen. Man kan inte bli mkt bättre än oss när jag tänker efter. Shit va alla andra måste va avundssjuka på hur bra vi är. jo men vi säger så. pussen typ, ahhahaa.

2008-12-08 @ 19:34:54
Postat av: Frugan

Näe man kan ju inte vara mycket bättre än oss faktiskt...det är ju lite av våran image ;)

2008-12-09 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0