Onsdag kväll- Snälla skicka ett vykort för jag undrar så

Idag fick jag ett sms,
det stod tyyyp såhär;
"jag har de bara bra, vädret e fint, solar o badar"
Då kände jag mej ganska så ordentligt avundsjuk. Och så skulle jag svara, "jo, de pissregnar och alla lärare e sjuka i huvudet" Underbart!
Man bröjar undra vad man gjort för fel -.-
På det stora hela har dagen vatt mycket fin, trots vissa kvarsittningar och hot om inblanding av skolledningen och så vidare...tyck lagom synd om dej va?

Pluggat so mest hela dagen, renskrivt ca 8 A4:or på datan och lite såntdär småmys.Två ord; MIN RYGG.
Sedan träning med mullefriend no1. Bastu efteråt, och sedan upptäckte vi att våra bh:ar blivit snodda. BARA våra bh:ar. INte mobil, pengar, parfym osv. Utan bh:ar....vissa männskor.
Drog oss sedan mot Maxi, och shoppade picknick tills imon. Blir rågbulle, smoothie och tonfisksallad. DEDU FRÖKEN LUCCEBULLE :@

aja, nu ska jag kila iväg mot tv:n...eller också sitter jag kvar här.

Kärlek,

Kommentarer
Postat av: milica

hahah,de va säkert grisen :D

2008-12-04 @ 12:53:29
URL: http://milicab.blogg,se
Postat av: sofia

hej främling ;O

klart de va grisen,

vill inte ens tänka på vad han gör med dem.

2008-12-05 @ 17:47:04
Postat av: emma

fast de blev ju havremjölk istället

2008-12-07 @ 01:09:57
URL: http://eemmaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0