Onsdag kväll- Skulle du råna en bank för oss två?

Idag har de regnat,
idag har jag vatt på helt hemskt humör och idag har jag skrivit ett matteprov, som jag inte vågar uttala mej om hur de gick på. Finns risk för att det inte gick så bra.
Sen har jag även ägnat mej åt att läsa ut en bok som i stort sett ser ut såhär på varje sida; självmord, knark, våldtäkter, polisanmälningar, överdoser, rakblad. Nej, ingen bok jag VILL läsa. Och sen va jag också tvungen att skriva min so, jag hatar muntliga grejer. Och jag hatar so och jag hatar att skriva.
Sen vände de, begav mej hem till Sconset och gjorde allt dedär vi är bäst på.
Dagen blev iallafall inte fullt så eländig efter ett besök där, och nu ser jag fram emot duschen och krypa till kojs.
ojskibojski så kul jag låter ;o

Men godnatt me er,
massa kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0