Måndag morgon- "Jag bara ligger här och funderar på hur underbar du är"

Måndag morgon,

Är aldrig kul, nej. Inte idag heller,
fast det är lov och endast en (två) dagar kvar till självaste Julafton.Men det känns ju inte särskilt kul längre, faktiskt...

Helgen då,

I fredags vatt de Malin, Kasper och Simon.
Film gällde, och de va ju som de va... Ryck upp er boooooys ;)
I lördags va de julklappsjakt till en början, med fika och cykelturer. Sedan julfest hemma hos mitt Söta Scones.
Det va verkligen kul, med massa julklappar och julmat samt helt sjuka människor..ni vet vilka ni är! Rapidapidaj
Söndags va de först lång-promenix med Malleballe, och hon är då sannerligen något utöver de vanliga.
Sen kollade Random och jag Sunes jul och käkade julgodis, samt testade alla mina nya doftljus...grejer de vill jag lova.
"TA DET LUGNT BUSTER, VI KOMMER SNART!"
Sedan blev de till att försöka sätta världsrekord i att göra sej i ordning,
krockade med Min Käre Mycket Viktiga Oliver när jag kom ut ur duschen typ, och de va ett mycket kärt återsende, hela familjen samlad med Kenneth och även Mini-Kenneth. Jag säger inget mer så har jag ingenting mer sagt...

Prima ballerina,
ska släpa mej iväg emot frukostbordet nu
Kärlek,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0