Fredag eftermiddag- Jag har rätt mycket med mej själv, precis som du

jullov, 


Bugar och bockar för detta grymt efterlängtade uppehåll.
Senaste veckan har ju inte varit alltör ansträngande heller,
typ chilla gärnet, sitta av lektioner och kaxa emot äckliga små lärare som har bestämt sej för att man inte är värd nåt bättre än ett G. Bara suuuuuuuuuuuuuuuuuuuug va
Och så va de då fredag,
och traditioner är nåt OTROLIGT viktigt på våran skola, så de blev fackeltåg klockan 7 på morgonen...
Majsan och jag va lagom pigga och alerta, "men förfan klockan är 7 på morgonen och ni är fan fulla!" Love back at ya henke! (L) Sen myspys (där jag passa på att ta igen lite sömn) risgrynsgröt och matsal (där jag försökte övertala en liten gullig gosse i 7:an att vi bott sambos i tre år...han gick typ på de) och ringdans och kyrkan där de va riktigt sjukt. Sen betygsutdelning och hem. Får se vad Malle Mensvrak och jag kan tänkas hitta på ikväll.



So this is christmas and wath have he done?
Another year over, and Henke has fun....
A merry merry christmas and a happy new year
let's hope it's good one, cause Henke has fear


jag kanske skulle leta upp nån yngre
som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

kääärlek

Kommentarer
Postat av: maja

hahah, de va en riktigt bra låtar vi gjorde till henke idag haha :P

2008-12-19 @ 15:32:19
Postat av: sofia

de va väääälidigt fina ;)särskilt alla omgjorda håkan-låtar (a)

2008-12-19 @ 17:04:10
Postat av: line

bra att du lyssnar på winnerbäck sofia, det är grejjer det ;)

2008-12-19 @ 20:19:13
URL: http://linehoglind.blogspot.com
Postat av: sofia

hahaha, jaa.. winnerbäck är verkligen en mycket fin liten människa han!

2008-12-20 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0