Ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta någonting nytt

(Nej jag har inget sprucket hjärta, tack så mycket)

...
Och så va den julen förbi, åtminstone nästan. Mellandagarna är ju som dem är, ingenting jag skulle gillat alls om de inte vore för all rea. Spenderat mina dagar med att chilla med stil i Örebro och Linköping. PUSS!
Lämna staden känns alltid välbehövligt, no matter wath typ. Förutom de va julen riktigt fin, men inget slår sommaren... Känner för att va ett stort jävla neggo idag
Nu väntar nyårsafton och 09 är snart här. Och jag som precis vant mej vid att skriva och säga 08  istället för 07.
Mm, tråkigt för mej OJA. Har massa saker och fixa med innan det är dags att fira in de nya året... sprang t.ex. runt hela Linköping igår med mobilen tryckt mot örat i ett desperat försök att låta en viss person med väldigt höga tankar om sej själv guida mej genom staden på jakt efter den perfekta nyårs-klädslen. Det gick som de gick, och tack o lov hittade jag iallafall precis de jag ville ha, men de va helt efter eget huvud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0