Where are my keys, I left my phone

Kaooos, back to basic! :) Jag glömde både de ena o de andra hemma idag o mobilladdaren befinner sej fortfarande flera mil ifrån mej. Me vafan,  alla e väll mänskliga!

Tyckte faktiskt de va skönt o kma tbx till skolan igen, o med risk för att låta som en riktig pluggis men de va kul! Tro't eller ej, men att träffa alla igen o liksom kunna börja påverka sin framtid kändes bra! Väldigt bra.

Tidigt upp idag, men ändå hyfsat pigg nu. Om det beror på allt kaffe jag druckit elr om jag helt enkelt inte behöver så mkt sömn är svårt att svara på...
Och det känns som att jag kmr kma in i mina vanliga rutiner, igen. Ha, jag <3 skolan!

Imorgon börjar vi lite lätt sådär med 50 min No! YEEES ! ;D

aja, måste bort fårn datan nu...

puss

Och förresten; ett STORT grattis till min älskade Maja på sextonårsdagen :) Du förtjänar verkligen en toppendag hjärtat!

Nu så, hej!

 (första dagens "outfit")  hon till höger e de!

Kommentarer
Postat av: den bästa vän du någonsin kommer få (;

EKEEELLLL BILD!!!!!!!!!!

2008-08-19 @ 19:21:40
Postat av: Sofia

ha,

hämnas bara litegrann! ;)

nädå... du e så söt så!

ekeeeltofeeeel

2008-08-19 @ 19:30:57
Postat av: emma

lagom snyggggggt sofia

2008-08-23 @ 23:08:31
URL: http://eemmaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0