Wath's So Special About Today?

Inte skiner solen idag heller, något man har vant sej vid för länge sen...
Men det vore ju kul om man kunde få bättra på brännan lite innan skolhelvetet börjar igen. Ingen kommer ens kunna gissa sej till att jag varit en månad i Kroatien. Aningen pinsamt kanske, med tanke på att jag verkligen pressade satan HELA tiden. Hmm...
Får ta o se över mitt problem lite.

Igår var jag iallafall i Kalmar, o fördrev tiden med shopping. Hittade inte mkt, men en marinblå klänning från Koola Anna blev de :P Nöjd ja..

Och idag är ajg barnvakt åt min underbara (!) lillebror. Fruksot framför tv:n med Katten Gustav som sällskap. Lite kokosbollsbakning o sånt ska vi försöka hinna med oxå. Och imon blire Mönsterås/Kalmar för hela slanten :)

Ska nu återgå till det vädigt seriösa kokosbollsbaket ;O


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, din bror är min idol.

Vi ska bli kompisar han och jag! ;)

2008-08-12 @ 16:40:22
Postat av: Sofia

Joo, de lär ni säkert bli ;)

lika sjuka båda två hahah...

2008-08-12 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0