O så va helgen över...

        Hej alla ! :) Herregud va fort det går. Känns som de va igår man satt i klassrummet o tog emot betygen o tänkte : "va ska jag göra av alla dar"? Men  nu är det faktiskt bara nåra enstaka dar kvar i ledighet. Typ 16 ?  Så jag gör vad jag kan för att slippa vakna dan då skolan börjar o tänka: Faan, vad hände egnt?
Helgen tillbringades iaf med ariana o filippa. I pyttelilla mönsterås. Men de va inge större fel på den helgen. Jag tyckte faktiskt de va kul. särskilt när knatteligan kom ;) haha. Bilden neranför har inget med helgen att göra, merän att jag bara skulle tipsa Filippa om en kille...om det tar slut med adam nån dag ? x)


o idag är de söndag, hela långa dagen. Regnig o grå, precis som en söndag SKA vara. Sov länge, va ute o sprang ett tag. O efter de, har jag mest ägnat mej åt att göra så lite som möjligt. Men städade o rensade garderobe iaf...kul jag vet. Men välbehövligt...
Film, tv o telefonen. Och nu ska jag äta...igen. :P
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0