"Sunday Always Comes Too Late"

Parkerad framför datan, med ett öga på nån lustig film. Vaknade för inte så jättelänge sen, och kommer gå i pyjamas HELA dagen.
Förutom nåt avbrott för mat osv, lär det oxå va här jag spenderar dagen. Man får ju passa på liskom, om nån vecka elr så kan man ju drömma om att gå i pyjamas vid halv tre.

Hur som har helgen vatt bara bra :) I växjö tsm med tre små barn. En av de tror jag ni hört talas om innan.. menmen.
Mycket bra dagardär iallafall. Dock ingen shopping, men jag klarar mej bra utan.

     
Solen fanns i Växjö, bra stad de där aså ;)

Pusspåer


Kommentarer
Postat av: ariana

tyckte att jag skulle säga att jag är född i den där braiga staden ;)

2008-08-10 @ 22:51:26
Postat av: Sofia

Ha, okejokej :P dåvet alla de, ariana är född i växjö!

2008-08-12 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0