Start Me Up, tack

Skulle behöva bli ordentligt uppstartad och uppväckt o allt annat på upp som kan tänkas göra mej piggare o gladare. Just nu SUUUGER sommaren, verkligen. Jag vill bort härifrån, göra en andra resa till älskade Kroatien. Men såfaan heller att de kmr bli så, jag kommer inte bort fårn den här skiten på en väldigt lång tid. You can die fore less.

Och dessutom hade jag redan en jävla kortläsare, och jag får inte mina pengar tbx. Vem i helvete vill ha ett tillgodokvitto på görans foto? FUCK YOU. åhhhhh,

Men jag har ju mitt egna sätt att göra mej glad på, onlineshopping är ju ett av de ;)

Här kmr min önske/inköpslista för Augusti;

Hårinpackning, pga planer på färgning. Behövs nåt att kompletera med. Tex Tigi's Bed Hear med chokladdoft...?

Ett par svarta pumps, vet att jag är sent ute men har insett att det kanske trots allt är nåt att ha ?

Vichyprodukter, anledningen är inte så complicated. Bara den att min hud är trött efter all sol.

Basiclinnen, äger alldeles för få.

Förlåt om jag tråkar ut er, men jag har inget bättre att komma med. Så detta får duga helt enkelt. Kvällen ska tillbringas hemma med te (alt halstabletter) och massa sex and the city! Maja kmr förmodligen in på ett hörn oxå :)

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0