Sommarens Sista Smak

Det regnar, blåser och åskar. Bättre sommar än så här har jag sett.
Men inte deppar jag ihop för de. nej nej. Inte jag inte.Istället tar jag mej i kragen, och gör en massa saker som jag skjutit upp hur länge som helst nu. Typ fixa kameran, datorn, sortera bilder o musik osv. Sy om nåra kläder ska jag me försöka klara av. Hur nu de ska gå? Ska packa och lite oxå, men de orkar jag inte just nu. Värst vad man blir trött av att inte göra nånting alls? Imon bär de av till Stooora Gräddhyllan Saltvik. Haha, har bara dåliga minnen därifrån. Och hoppas därför på att några roliga dagar där tsm med bra personer kan ersätta de...

Ska nu fortsätta med mina sysselsättnigar för dagen!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0