Sista dagen i frihet...

...Tillbringas på bästa sätt ihop med maja :)
Hon kom instapplande genom dörren kl 07.00, till saken tillhör att jag vatt vaken i nästan 1h redan då !

Data o tv, är ganska givet när vi börjar umgås innan vanligt folk ens slått upp ögonen. Idag somnade hon dessutom i min säng, medans jag fixade o donade lite. O fastän jag spelade musik på hög volym BREDVID henne vaknade hon inte. Stackars flicka, helt slut innan skolan ens dragit igång...

Idag ska vi hinna med simhallen (bubbla o basta) fika på stan och göra vissa inköp tsm! Men nu ska vi bruncha...maja har stekt en sk"omelette". Ser mer ut som spenat soppa menj ag är ju absolut inte den som bangar mat...

Seeeyaaa

     (majas omelett, inte lika vidrig som man kan tro)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0