Pageplaner o massa trams

O du älskade o efetrlängtade fredag!
Äntligen här, så skönt  med helg. Så fruktansvääärt trött, hela tiden.  Mina ögonlock faller ihop HELA tiden, och hjärnan känns grötig och lite seg sådär. Kan ju va så att jag överbelastat den idag igen...

Denna fredag va verkligen inte att leka med..elr vad sägs om matte, spanska, 1h SO, och svenska ?
Sikket bra schema vi har, o gud så fårvånande att B får det sämst som vanligt! ;O

Men efter dessa lektioner som totalt fördärvade min IQ och fick mej att framstå som en inte allt för begåvad person resten av dagen, va det alltså dags att fira maja. Ååå vaa kuul ;) Presenter och bakskapleser hade jag ju fixat dagen till ära, tror hon uppskattade det faktiskt? ;)

O sen efter vårt privata partaj va vi redan sena till Oscars där vi skulle möta Emma o Linn. Vilket vi oxå gjorde, o de va eftrelängat må jag säga! O emma , jaa... va ska man säga ? hahaha

Men nu  har jag iallafall stressat o slagit knut på mej själv för att hinna allt jag vill hinna med denna vecka, o jag känner mej nöjd o glad. O denna dag fick avsluta en bra vecka! yeeees , förtjänar vila o sovmornar punkt slut

Puss o trevlig helg på er!

Funderar på blond page till hösten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0