My Future Doesn't Look So Bright

Har inte tagit igen alla missade sömntimmar riktigt än. Vilket märks, i huvudet, på humöret och under ögonen. Gör mitt bästa för att kompensera de, iform av ibumetin, kaffe och massa sömn. Dock utan resultat. Mår precis lika dåligt som igår.

Och ska man tro vädergubbarna på tv, blir det ännu mera regn inom kort. Vilket inte precis bidrar till ett leende på läpparna. Och för att allt riktigt ska kännas perfekt, är det bara 1v kvar av sommarlovet. Det känns såå bra

Har massa saker jag måste hinna med, men som så ofta när det handlar om mej skjuter jag upp de. Först en gång, och så en gång till. Och är det riktigt jobbigt hamnar det längst ner på "göra"-listan. Om jag nu hade haft en sån dvs. 

Idag blire packa och sovasovasova. På vift denna helg oxå. Till Växsjö närmare bestämt, med kusinerna :) Och det har jag inget som helst emot. Jag gör PRECIS vad som helst för att komma härifrån. Jag hatar Oskarshamn, om de nu va nån som trodde nåt annat. 

Kusinerna o bror min,     
   

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0