I Think I Can Make It Now When The Rain Is Gone

Lessen över min dåliga uppdatering,
men när det finns roligare saker att göra än att sitta framför datan, ägnar jag mej hellre åt dem.

Insåg att det va två dar sen jag va inne på msn senast vilket jag tycker är bra. Faktsikt riktigt bra!
Helgen har varit mycketmycket bra.Kan ju inte bli nåt annat med tanke på med vem o vilka den tillbringades tms med!

en snabb sumering över Fredag o Lördag;

Fredag:
Efter några missöden när det gäller mina nyckar, vände det o blev toppen resten av dan.
Först lite kvalitetstid med Maja, och sen fika o sånt med Maja, Linn o Emma.
Det va som de ska va med dom, kul från början till slut! Jag är glad att jag har er, och det kom jag på efter en chokladtårta o biskvi inne på Nilssons. Fet? Jag?
Men efetrsom det trots allt va mej dem fikade med, (o jag råkar vara tidsoptimist) missade Linn sin buss till Saltvik o min privata chaufför ringdes in.
Efter ett blixtsnabbt besök hos henne, åkte Maja o jag vidare in mot skogen. Kan inte riktigt sätta fingret på va de va som gjorde denna fredag, men skulle chansa på en blandning av mat, bra männsikor och ett o annat asgarv. Både Maja o jag somnade framför tv:n runt tolv på fredagnatten, helt slut båda två. Ett tydligt bevis på att skolan tar på krafterna.
 

Lördag:
Tvingades vakna tidigt o snabbt denna morgon oxå. Trots lördag o allt. Inte för att jag har nåt emot tidiga mornar, ville liksom bara berätta att jag va uppe o studsade runt halv sju sådär (A).
Anledningen va att Maja o jag skulle upp o jobba på Scaniagården, när de hade öppet hus. Vi tilldelades varsinn snygg Scaniatröja och en hög ballonger som vi skulle blåsa upp på en blåsupp-ballongmaskin. Sen skulle vi övertala männsikor att gå tipspromenad(något maja va en riktig baddare på) och rätta tipsen så smånigom. Vi försökte leka med nåra barn i barnhörnan o de gick väll som de gick...
Efter de va de någooon?? som hade sagt att jag gärna ville vara med på ett Box-pass. Hmm vem de nu kan ha varit ? ;O
Ställde jag upp i ett halvtimmes långt pass, med nåra andra träningsgalna männsikor... En halvtimme ja.. Och jag har träningsverk som satan idag. Men hon jag boxades med va riktigt duktig på att peppa mej;
Tänk på alla dåliga lärare!!! Pissiga betyg!! Dåliga pojkvänner!!!! Äcklig skolmat!!!! Osvosvosv....
HAHA, slogs för mitt liv. Sen lunchdags o då slog det oss att vi inte ätit på 7h! Ritkigt illa för att vara oss.
Resten av dagen flöt sen på, med skriktävling, inställt pilatespass, promenad, mat film o sängen. Sov ca 10h inatt. Oyeess.
   


Söndag;
Och idag, ska jag göra så lite som möjligt. Dock har de inte börjat så bra med en promenad runt mysingsö.
Men jag ska ta o slappa till mej, o göra sånt man ska på en söndag!

Tja på er


Kommentarer
Postat av: hon som sa att du ville va med på boxnings pass ;P

Jag har träningsvärk i min högra arm från att ha burit på Ida hela dagen, aha(;

2008-08-31 @ 19:44:34
Postat av: Hon som ANSTRÄNGDE sej

aaa, så synd det är om dej då LILLA GUMMAN!

För det är ju verkligen sååå otroligt jobbigt o gå runt o gulla med ett lyckligt barn en hel förmiddag ? ;O

2008-09-01 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0