Holding Out For A Hero

Är det inte konstigt, varenda dag sen jag kom hem från Kroatien har det varit hur fint väder som helst. O jag hara bara inte kunnat förstå vad alla hemma har gnällt på, när de snackat om dåligt väder. Men idag, när jag verkligen vill att det ska vara fint väder, är det ju självklart mulet o mycket kallare i luften. Tackartackar

Tur då att Agnes e påväg hit, så att hon kan få mej på bra humör :) Och ikväll blir det Oknö, och jag har lite klädångest, men det måste ju lösa sej. Faktiskt. I-landsproblem? Ja...

Förövrigt ser veckan ljus ut, med massor med inplanerade saker som jag har längtat massor till! :)

Och min uppdatering är inte klockren, men jag prioriterar solbränna framför inlägg.


Ha en bra dag!

Somewhere after midnight
In my wildest fantasy
Somewhere just beyond my reach
There's someone reaching back for me

Racing on the thunder and rising with the heat
It's gonna take a superman to sweep me off my feet

I need a hero
I'm holding out for a hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight


nästa vecka; emma, linn o maja :) saltvik, here we come!

O hon idag! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0