Happy memories in days like this

M, de här  med regn aså. Det tar ju knäcken på vilken stark människa som helst. Och ALLRA värst är det när man är van vid solsken o en molnfri himmel. O plötsligt vräker skiten ner o med ens fylls man av dystra tankar. Svensk sommar, när den är som värst. Och har otroooligt svårt att fatta, varför man ens överväger att åka HIT på semester. Lika bra då att åka till Irland eller vad fansom. Men Sverige? 
 Tur då att jag har bilder att muntra upp mej med, och snäll som jag är laddar jag upp nåra åt er som inte har några soliga semesterbilder att trösta er med när livet känns som värst.
   

 
 
   Eller det kanske bara e jag som verkligen tycker de känns bortkastat att det regnar under sommarlovet? Aja, back to sleep :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0