Väldans Lyckat

Trött är jag, väldigt trött till o med. Inte nåra timmars sömn i natt och bara 3h i morse. Men de vare värt. Många gånger om. Skitkul tsm med de stora flickorna ;) Ha. Badade och höll på ett tag. Tog sedan en promenix i världsmetropolen Saltvik, utan att träffa en enda kotte. O tur va väll de, med tanke på att saltviksfolket förmodligen inte hade lust att bli nersprutade med vatten av en tjej med en så otroligt snygg o genomtänkt outfit. (säger bara dracula-mantel o snorgrön vattenpistol) Som jag hade igår då.

Inte mycket att orda om, våra två dagar tsm blev lika lyckade som förra gången. Och för att traditioner är så himla härligt, så är vi precis lika utsövda o goa som vi va efter den helgen oxå. Om ni nu ville veta de alltså!

Nu ska jag sova, men ställa klockan så att jag evnt skulle kunna snarka mej igenom sex and the city!


    (ser precis lika fet ut som jag kmr bli en dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0