Regnet det bara öser ner...lalalalalalala

Nämen, det regnar....min mun  står vidöppen och ögonbrynen är kraftigt rynkade. Inte.

Jag är förövrigt på otroligt bra humör, vilket känns väldigt konstigt med tanke på vad som väntar bakom knuten.
Är utvilad och har läget under kontroll, typ. Idag ska jag fixa med håret, (färga) och se över min garderob, och så en del andra saker. Som inte är värda att nämnas här. Men som jag iaf har tänkt ta tag i. Någon gång idag.

Helgen har vatt minst sagt kaotisk. Ränt mellan olika saker, och på kuppen skaffat mej en enormt stor sömnskuld.

Dagarna i Mönsterrås, va minst sagt toppen :) Kanske får konsekvenser, på ett eller annat sätt....


Och egentligen är det väll inte värt att nämna, men jag förstår verkligen inte hur du tänker?  Har du fått ett hårt slag i huvudet eller är det bara så att du är grymt förvirrad av naturen?
Du lyckades överraska mej ännu en gång, men till viss skillnad från alla andra gånger är det absolut ingenting som kan göra mej förvånad. Dessutom, går jag inte på allt du säger och när inte känslor längre är inblandat blir det tusen gr lättare att se igenom. 

Dagens mest spelade låt;

Put on your break lights
You're in the city of wonder
Ain't gon' play nice
Watch out you might just go under
Better think twice
Your train of thought will be altered
So if you must falter be wise

Your minds in disturbia
It's like the darkness is the light
Disturbia
Am I scarin' you tonight
Your minds in disturbia
Ain't used to what you like
Disturbia, disturbia

dags att ge mej ut på en promenad i regnet, och göra vissa inköp till de stundande nyttiga muffinsen som jag tänkt fiffla med idag!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0