Dagens Dilemma

Jo, jag vet. Är otroligt lat, och nästan ännu tröttare.
Helt slutkörd efter fyra dagar i skolan, det bådar inte gått de inte.

Studsade iallafall upp vid tio idag, va ute o sprang o duschade sen.  Med en förhoppning om att det skulle göra mej piggare o fräschare...men icke. Är like trött som förut, om inte tröttare. Och min fräschet vill jag inte ens prata om, så jag låter i vanlig ordning bli.

Och så har jag fördrivit tiden med data, tv film mat o godis ;) Och tro inte at jag inte är medveten om att jag är fet...

Tittar oxå på en sådär 100000 bilder på olika pager, det lutar just nu åt att det är så jag ska se ut i höst. Men har ännu inte bestämt mej, har ju haft långt hår sen jag föddes. Maybe it's time fore a change?

Nu såå,

dags för lite telefontid!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0